Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie prowadzi nabór na
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami (Inspektor Nadzoru)
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie (budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, administracja),
- uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- minimum 1 rok pracy związanej z zarządzaniem nieruchomościami (w zakresie budowlanym).
Pożądane:
- wykształcenie wyższe (techniczne – budownictwo, administracja),
- uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami (w zakresie budowlanym).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość Ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń kosztów budowy, remontów i zakupu środków trwałych,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana umiejętność obsługi systemu SAP,
- umiejętność współpracy z innymi,
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- komunikatywność, rzetelność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnia właściwą realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach, a w szczególności zapewnia nadzór nad prawidłowym przebiegiem wszelkich procesów projektowych i realizacyjnych związanych z remontami, naprawami i inwestycjami w budynkach podległych jednostkom organizacyjnym Oddziału ZUS w Częstochowie;
- zapewnia nadzór inwestycyjny nad realizacją robót budowlanych i remontowych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Częstochowie;
- uczestniczy w przeglądach technicznych obiektów oraz w sporządzaniu wniosków inwestycyjnych i remontowych.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat,
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce "Wymagana Klauzula"),
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopia posiadanych uprawnień oraz doświadczenia zawodowego.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 2 lutego 2016 r.
Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, Wydział Spraw Pracowniczych (pok. A322), ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, tel. 34 368 91 39.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą telefoniczną bądź mailową,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,
- oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wymagana klauzula