Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi obecnie prowadzi nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze:
inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
w Wydziale Rewitalizacji Obszarowej
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków to m.in.:
Przygotowanie i realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie obiektów kubaturowych, w szczególności:
udział w przygotowaniu i opiniowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, udzielanie odpowiedzi na pytania w procedurze przetargowej,
nadzór nad realizacją projektów budowlano-wykonawczych, w tym ich opiniowanie, uzgadnianie i odbiory,
uzgadnianie warunków przygotowania i realizacji robót, w tym na etapie projektu technicznego i podpisywanie umowy o roboty budowlane,
prowadzenie całości spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika,
wprowadzenie wykonawcy na budowę, uczestnictwo w naradach i komisjach technicznych dotyczących spraw budowy w toku realizacji umowy,
kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i elementów budowlanych, zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową i umową, sprawdzenie robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzania tych czynności w dzienniku budowy,
sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót i prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót,
uzgadnianie z kierownikiem budowy konieczności robót dodatkowych lub zamiennych, w przypadku nie objęcia ich dokumentacją projektową oraz uzgadnianie zmian w dokumentacji z autorem projektu,
na podstawie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sprawdzanie zgodności usytuowania wykonywanych obiektów z projektem technicznym,
sprawdzanie dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru oraz przygotowanie i udział w czynnościach komisji odbiorowej,
przekazywanie wykonanego obiektu kubaturowego do eksploatacji lub użytkowania oraz na majątek gminy, wypełnianie niezbędnych dokumentów księgowych,
współudział w rozliczaniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, również dla potrzeb sprawozdawczości,
podejmowanie czynności związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji,
rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej wpływającej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji budowlanej,
współpraca z inżynierem kontraktu,
opiniowanie, uzgadnianie i odbiór dokumentacji zgodnie z umową.
Od kandydatów oczekujemy m.in.:
wykształcenia: średniego technicznego lub wyższego technicznego o kierunku budownictwo lub pokrewne,
odpowiedniego stażu pracy: co najmniej 6 lat dla osób z wykształceniem średnim i co najmniej 4 lat dla osób z wykształceniem wyższym, w tym co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowiskach: kierownika budowy, inżyniera budowy, kierownika projektu, inspektora nadzoru lub podobne,
uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
dobrej znajomości ustaw: Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.), o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
znajomości topografii miasta,
prawa jazdy kat. B,
umiejętności korzystania z przepisów, ich interpretacji i stosowania,
umiejętności płynnego formułowania myśli, redagowania pism urzędniczych i decyzji administracyjnych,
dyspozycyjności,
posiadania prawa jazdy kategorii B,
umiejętności obsługi komputera (MS Office, Internet),
posiadania następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: umiejętności planowania i organizowania pracy, umiejętności pracy w zespole, umiejętności skutecznego komunikowania się, umiejętności analizy i syntezy informacji, zdolności negocjacyjnych oraz poczucia odpowiedzialności za realizowane zadania.
mile widziane: doświadczenie w pracy w administracji publicznej, doświadczenie w nadzorowaniu i prowadzeniu kontraktów współfinansowanych z funduszy unijnych, realizowanych w oparciu o FIDIC, znajomość zasad realizacji inwestycji budowlanych.
Kontakt:
Bliższe informacje do uzyskania na stronie internetowej http://zim.lodz.bip-e.pl/ w Biuletynie Informacji Publicznej – Nabór na wolne stanowiska pracy – Ogłoszenia – Ogłoszenie nr 9/16.