Zarząd Dróg i Transportu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent, podinspektor lub inspektor
ds. systemu informacji miejskiej
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)
Liczba etatów: 1 etat
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagania niezbędne (konieczne):
- wykształcenie średnie o specjalności drogowej lub wyższe techniczne o kierunku planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, geodezja, inżynieria ruchu,
- odpowiedni staż pracy: na stanowisko referenta dla osób z wykształceniem średnim staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko podinspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi min. 2 lata, z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko inspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi min. 4 lata, z wykształceniem wyższym staż pracy wynosi min. 2 lata,
- dobra znajomość Uchwały Nr LVI/1069/05 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 26 października 2005 r. w sprawie Systemu Informacji Miejskiej w Łodzi,
- znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie następujących ustaw: o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ),
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet).
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- doświadczenie zawodowe związane z robotami w zakresie geodezji, inżynierii ruchu lub prac z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- doświadczenie w pracy związanej z administracją i zarządzaniem drogami,
- znajomość topografii miasta,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
- umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżąca kontrola oraz ewidencja stanu technicznego istniejących elementów Systemu Informacji Miejskiej ,
- planowanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie spraw dotyczących Systemu Informacji Miejskiej,
- prowadzenie spraw w zakresie opiniowania i uzgadniania technologii wykonania i montażu elementów Systemu Informacji Miejskiej,
- nadzorowanie i potwierdzenie obmiarów i rozliczeń wykonanych i zamontowanych elementów Systemu Informacji Miejskiej przez jednostki wykonawcze,
- nadzór nad środkami finansowymi powierzonymi na realizację zadań,
- wnioskowanie zadań do Planu Inwestycyjnego Zarządu Dróg i Transportu.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty),
- odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia (dyplomy, certyfikaty) oraz staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl),
- opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata w sekretariacie Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 pok. 420 (do godziny 16.00), drogą elektroniczną na adres:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zarządu Dróg i Transportu www.zdit.uml.lodz.pl w zakładce PRACA w ZDiT lub pod numerami tel. 042 638 49 35, 042 638 49 29.