ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor lub inspektor ds. zarządzania i uzgodnień
w Wydziale Utrzymania Ulic i Obiektów Inżynierskich
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)
Liczba etatów: 3 etaty
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Do naboru może przystąpić osoba, która:
jest obywatelem polskim,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
cieszy się nieposzlakowaną opinią,
wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagania niezbędne (konieczne):
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunkach: drogi i mosty, budownictwo, inżynieria lądowa, inżynieria drogowa oraz podobne o profilu komunikacyjnym,
odpowiedni staż pracy: na stanowisko podinspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi minimum 2 lata, dla osób z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko inspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi minimum 4 lata, dla osób z wykształceniem wyższym wymagany staż pracy wynosi minimum 2 lata,
znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r., Nr 80, poz. 717 ze zm.), o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 ze zm.), o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.), oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.2008 r. ( Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430),
umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet),
prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
posiadanie uprawnień projektowych lub wykonawczych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach jw.,
doświadczenie w pracy związanej z administracją i zarządzaniem drogami,
znajomość topografii miasta,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
wydawanie zezwoleń na lokalizację i przebudowę zjazdów,
wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogami i obsługą ruchu kołowego,
uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i inwestycji celu publicznego,
opiniowanie technologii prowadzenia robót i ustalanie oraz opiniowanie technologii odtwarzania nawierzchni po budowie uzbrojenia,
współudział w prowadzeniu spraw związanych z zarządzaniem siecią dróg, z wykorzystaniem terenów pasów drogowych, przebiegiem i zaliczeniem dróg do kategorii dróg publicznych.
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
list motywacyjny,
kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty),
odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia (dyplomy, certyfikaty) oraz staż pracy,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl),
opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl),
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata w sekretariacie Zarządu Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, pok. 420 (do godziny 16.00), drogą elektroniczną na adres:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zarządu Dróg i Transportu www.zdit.uml.lodz.pl w zakładce PRACA w ZDiT lub pod numerami tel.: 042 638 49 92, 042 638 49 29.