DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO

KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W ŁODZI

zaprasza do złożenia oferty na wykonywanie usługi inwestora zastępczego

dla zadania pod nazwą „Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Brzezinach"

 

Wykonawca usługi wyłoniony zostanie w oparciu o art. 4 pkt 8 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  • Przewidywany koszt realizacji inwestycji z uwzględnieniem rozbiórki istniejących naniesień wynosi ca.' 1 500 000,00 zł.

 

  • Zakres robót budowlanych: 

1. Roboty rozbiórkowe istniejących nieruchomości i przygotowanie terenu pod inwestycję.2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ziemnych, fundamentowych, żelbetowych, murowych, robót w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, elewacje, roboty wykończeniowe (podłoża i posadzki, wykończenie ścian i sufitów, balustrady schodowe, stolarka, ślusarka drzwiowa, stolarka okienna, wyposażenie, ogrodzenie, drogi, parking, chodniki, zieleń).3. Instalacje zewnętrzne (deszczowa, wodociągowa, sanitarna) oraz wewnętrzne (wodociągowa, kanalizacyjna, co., wentylacyjna), instalacje elektryczne, instalacje SAP - sygnalizacji alarmu pożaru, instalacje SWiN - systemu włamania i napadu, instalacje odgromowe, sieć strukturalna.

•     Zakres umowy obejmuje:

I. Postępowanie przetargowe

1. Współpraca z zamawiającym przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych w trybie pzp, w zakresie:

a) sprawdzenia prawidłowości dokumentacji projektowej zamawiającego, w zakresie jej zgodności z przepisami prawa,

b) opracowania SIWZ,c) udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ,

d) oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na roboty budowlane.

2. Opracowanie z wybranym wykonawcą robót budowlanych i przedstawienie zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zatwierdzony harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy zawartej przez zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych.

 

II. Dokumentację

1. Weryfikacja dokumentacji projektowo - kosztorysowej i prawno - administracyjnej (decyzje, pozwolenia, uzgodnienia), w zakresie kompletności i zgodności z aktualnymi przepisami prawa.

2. Zgłaszanie projektantowi, w przypadku powstania takiej konieczności, zastrzeżeń do projektu i dokonywanie, w porozumieniu z nim, stosownych uzgodnień.

 

III. Wykonawstwo robót

1. Przekazanie wykonawcy dokumentacji projektowej,

2. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie ich wykonawcy robót budowlanych przy udziale zamawiającego.

3. Inwestor zastępczy oświadcza, że dostosuje swój czas pracy do czasu pracy wykonawców robót budowlanych, podwykonawców, dostawców oraz przedstawicieli zamawiającego w ten sposób, aby nie następowały, z jego winy, opóźnienia w realizacji inwestycji i/lub poszczególnych etapów jej realizacji.

4. W trakcie realizacji inwestycji kompleksowe prowadzenie spraw związanych z: 

a) wejściem na teren niebędący w zarządzie inwestora (zgody, powiadomienia, umowy),

b) nadzorowaniem i koordynowaniem robót wymagających: 

- przerw w dostawie energii elektrycznej, gazu, wody i innych,

- zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu lokalnego. 

5. Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację inwestycji.

6. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie. 

 

IV. Sprawozdania i raporty

1. Opracowywanie sprawozdań z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich zamawiającemu w następującym cyklu:

a) raporty comiesięczne, zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów. Raporty należy złożyć zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego,

b) raporty rozliczeniowe, składane w terminie 14 dni od zakończenia określonego etapu inwestycji określonego w harmonogramie inwestycji,

c) raporty interwencyjne, dotyczące zdarzeń nagłych i nieprzewidywalnych, mających wpływ na termin i budżet realizowanej inwestycji, składane w ciągu 2 dni od zaistnienia zdarzenia.

2. Przedłożony raport podlega zatwierdzeniu przez zamawiającego. Zamawiający może odmówić zatwierdzenia raportu, w terminie 7 dni od jego przedłożenia, podając uzasadnienie pisemne.

3.  Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy.

4. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającym.

5. Prowadzenie, w uzgodnionych terminach, narad koordynacyjnych na budowie.

6. Nadzór, podczas całego procesu realizacji inwestycji, nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów p.poż. i bhp przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy.

7. Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

8. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót bądź ich elementów, podlegających odbiorowi częściowemu oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego.

9. Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji (robót budowlanych i instalacyjnych) i ich odbioru ostatecznego, tj.:

a) stwierdzenie gotowości odbioru,

b) powołanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, komisji odbiorowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

c) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbiory zamawiającemu,

d) przekazania zamawiającemu protokołów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej wraz z odpowiednimi certyfikatami, deklaracjami i oświadczeniami,

e) uzyskania pozwolenia na użytkowanie,

f) dokonania odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych.

10. Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego.

11. Udział w rozruchu inwestycji.

12. Obowiązkowe uczestnictwo w corocznych oraz końcowym przeglądzie gwarancyjnym

 

V. Rozliczenia finansowe

1. Akceptacja faktur częściowych i końcowych przedkładanych prze/ wykonawcę robót budowlanych pod względem rachunkowym oraz pod względem ich zgodności z zakresem wykonanych robót i zgodności z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.

2. Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót.

3. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte łub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w umowie z wykonawcą robót budowlanych.

4. Rozliczenie końcowe inwestycji w oparciu o aktualną „Klasyfikację Środków Trwałych".

 

VI. Harmonogram inwestycji

1. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie). Inwestor Zastępczy, w ciągu 14 dni od dnia przekazania mu dokumentacji technicznej, opracuje ramowy harmonogram czynności związany z realizacją inwestycji (HARMONOGRAM INWESTYCJI). Harmonogram ten uwzględniać będzie realne terminy dla wykonawcy robót budowlanych, przy uwzględnieniu środków finansowych, które na inwestycje zapewnić może zamawiający, wymagań, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w przepisach związanych z procesem inwestycyjnym.

2. Harmonogram ten, po zatwierdzeniu przez zamawiającego, stanowić będzie załącznik do umowy o zastępstwo inwestycyjne.

 

VII. Warunki umowy

1. Dokumentację techniczną (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie) dostarczy zamawiający, a inwestor zastępczy zobowiązany będzie do zachowania poufności w zakresie otrzymanych materiałów, w stosunku do podmiotów gospodarczych zainteresowanych postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, związane z przedmiotowym zadaniem.

2. Inwestor zastępczy zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego (harmonogramu inwestycji), który będzie określał terminy zadań objętych jego obowiązkami, z zastrzeżeniem terminów określonych przez zamawiającego - jednym z takich terminów będzie termin zakończenia robót budowlanych, który ustalony został na dzień 31.12.2012 r. Przez zakończenie robót budowlanych zamawiający rozumie dopuszczenie inwestycji do użytkowania.

 

VIII   Zawartość oferty

Inwestor zastępczy zobowiązany jest do:

1. przedstawienia opinii o wykonywanym inwestorstwie zastępczym dla trzech inwestycji o zbliżonym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat.2. Złożenia kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.

3. Złożenia oświadczenie o płynności finansowej, niezaleganiu z płatnościami z tytułu podatku, ZUS

4. Posiadania opłaconej polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, z której wynikać będzie wartość ochrony nie niższa niż wartość brutto złożonej oferty.

 

IX. Informacje dodatkowe

1. Dodatkowych informacji udziela kierownik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego p. Krzysztof Kiedrowski, nr tel. 519 319 189 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2. Oferty z podaniem ceny i wymienionymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie w sekretariacie OR KRUS w Łodzi ul. Żeligowskiego 32/34 w terminie do 10 sierpnia 2011 r., do godz. 12.00. Na kopercie należy umieścić dopisek „Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Brzezinach" - Inwestor zastępczy.

3. Złożone oferty zostaną rozpatrzone, a oferenci powiadomieni o wynikach w terminie do dnia 17 sierpnia 2011 r.

Łódzka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa

Biuro Łódzkiej Okręgowej Izby

ico ul. Północna 39
91- 425 Łódź

Skontaktuj się z nami

tel. 42 632 97 39

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Używamy plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.