Zarząd Dróg i Transportu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor lub inspektor ds. zarządzania i uzgodnień
w Wydziale Utrzymania Ulic i Obiektów Inżynierskich
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)
Liczba etatów: 3 etaty
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagania niezbędne (konieczne):
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunkach: drogi i mosty, budownictwo, inżynieria lądowa, inżynieria drogowa oraz podobne o profilu komunikacyjnym,
- dopuszcza się kandydatów z wykształceniem średnim o kierunkach jw., kontynuujących naukę na studiach wyższych technicznych na ww. kierunkach,
- odpowiedni staż pracy: na stanowisko podinspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi minimum 2 lata, dla osób z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko inspektora dla osób z wykształceniem średnim staż pracy wynosi minimum 4 lata, dla osób z wykształceniem wyższym wymagany staż pracy wynosi minimum 2 lata,
- znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r., Nr 80, poz. 717 ze zm.), o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 ze zm.), o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635 ze zm.), Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.2008 r. (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430),
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet),
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- posiadanie uprawnień projektowych lub wykonawczych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach jw.,
- doświadczenie w pracy związanej z administracją i zarządzaniem drogami,
- znajomość topografii miasta,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
- prawo jazdy kategorii B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wydawanie zezwoleń na lokalizację i przebudowę zjazdów,
- wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogami i obsługą ruchu kołowego,
- uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i inwestycji celu publicznego,
- opiniowanie technologii prowadzenia robót i ustalanie oraz opiniowanie technologii odtwarzania nawierzchni po budowie uzbrojenia,
- współudział w prowadzeniu spraw związanych z zarządzaniem siecią dróg, z wykorzystaniem terenów pasów drogowych, przebiegiem i zaliczeniem dróg do kategorii dróg publicznych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty),
- odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia (dyplomy, certyfikaty) oraz staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl),
- opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.zdit.uml.lodz.pl).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata w sekretariacie Zarządu Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, pok. 420 (do godziny 16.00), drogą elektroniczną na adres:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zarządu Dróg i Transportu www.zdit.uml.lodz.pl w zakładce PRACA w ZDiT lub pod numerami tel.: 042 638 49 92, 042 638 49 29.